LUGNARE FEERI

Idag gick det faktiskt bättre att rida Feeri. Jag bytte bett från 3-delat till stång. Först gick vi runt stallet och jag ledde Feeri och sen när vi kom tillbaka till banan så hoppade jag upp. Skrittade på lite längre tyglar först och sen lite kortare. Hon lyssnar bra men är väldigt pigg och började småtrava ibland. Och så rycker hon och kastar mycket med huvudet så man kan nästan tro att hon har tix ;) Provade även att rida i min nya sadelgjord och det funkade toppen! Smörjde nya gjorden, hoppgjorden och sadeln idag också. 
 
Imorgon får nog Feeri gå en promenad tror jag. Jag är ju ledig men åker till stallet på kvällen som vanligt. På dagen måste jag tyvärr plugga :( Nu ska Molly och jag kolla på "Fifty shades of Grey" (igen) som äntligen kommit ut på swefilm! Juste, på torsdag ska jag på bio och kolla på "Insurgent". Det ska bli kul, jag gillade verkligen första filmen! + att man får se Four igen *snygg*
 
Har bara fått 1 kommentar till frågestunden.. Kom igen nu och fråga vad som helst! HÄR
 
Nya gjorden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback