TUESDAY

Idag fick båda hästarna gå runt körslingan och så borstade jag Feeri såklart. Fixade boxen och tog in alla hästarna. Imorgon ska jag försöka rida Feeri och se hur det går, hoppas det går bra! Vi kollade på valparna idag igen och alltså jag dör så söta dem är!! Dem har börjat gå nu också och kan nästan springa lite.
 
Jag måste bara skriva att jag är så jävla trött på skolan just nu och det är SÅ tråkigt! + att vi bara får mer och mer inlämningsuppgifter, prov osv heeeela tiden... Ska det va såhär enda fram till sommarlovet eller? Då dör jag på riktigt. Jag hinner inte plugga i veckorna så det är ju kul att plugga på helgen när man ska få va ledig! :@ Våran skola har verkligen sämst planering ever för alla uppgifter kommer samtidigt och sen är det en period som man inte har nåt och sen kommer allt på en gång... Dö av stress då... ARG
 
Huuuur söt är hon inte?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback