SLUTAR SNART!

Sitter i klassrummet just nu och har mentorstid. Slutar kl 15 så är hemma till kl 16. Ikväll blir det stallet som vanligt, fixa boxen och sen kanske göra något med Feeri, jag har inte bestämt mig om hon ska vila eller göra något än. Efter stallet blir det att plugga till ett prov som jag har imorgon om hovar och tappsko. Så imorgon ska jag va på åby igen och göra prov och sen hjälpa till/kolla på Norrköping Horse Show. Sen stallet på kvällen och efter stallet ska mamma och jag till Matilda och fira henne eftersom hon fyller 21 år idag! Grattis ♥♥
 
I helgen tror jag att det blir ganska lugnt, stallet som vanligt och sen tror jag inte att jag har nåt speciellt inplanerat.
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback