SÖNDAGSMYS

Idag red vi ut som jag skrev igår att vi skulle göra. Vi red rundan runt som tar ca 40 minuter att skritta och jag red barbacka, det var jättemysigt och Feeri skötte sig exemplariskt! Har inte gjort något speciellt annars idag. Ska äta nu och funderar på om jag ska plugga lite ikväll eller ta en ledig kväll och kolla på GG. Veckan som kommer nu kommer bli en djävulsvecka verkligen... Imorgon är det Åby som vanligt, tisdag har jag muntlig redovisning, onsdag ska jag stanna i skolan till kl 17 för hjälp inför fredag, torsdag har jag biologiredovisning och ska kunna 20 instuderingsfrågor om evolution och fredag är det lilla hästskötarexamen som innehåller: knoppa, linda, ridprov (2 hästar tror jag), longering, visa häst vid hand, foderprov och ett avelsprov och vi slutar 15.30 :(( Det är verkligen sååå mycket saker man ska kunna till fredag... Kommer bli jobbigaste veckan i mitt liv tror jag..
 
Iaf, imorgon ska Feeri få prova något som heter "Bemer" och det är som en pad man lägger på ryggen som är magnetisk typ som ska va bra för muskler och blodcirkulation bl.a. Så får vi se om det hjälper, ska bli spännande. Imorgon tror jag att jag ska hoppa på Åby. 
 
Bild från uteritten idag <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback