FEERI....

Igår tömkörde jag Feeri och det gick jättebra. Idag red jag. I skritten var hon superfin i båda varv. Jag red på insidan först och det va typ likadant underlag som på framsidan där jag brukar rida men det gick INTE att trava där... Feeri bara dummade sig och gjorde massa konster, jag blir så irriterad på henne. Nu kan det faktiskt inte vara underlagets fel heller för det var nästan exakt som på framsidan. Det måste vara hon som har fått för sig något i huvudet... Iaf, eftersom det inte gick så gick vi till framsidan och travade istället. Tror ni hon gör nåt då? NEJ. DÅ travar hon på som vanligt i form... Men jääävlar vad stel hon var i högersidan i traven. Gick inte ens att ställa henne åt höger för då flyttade hon med hela kroppen som en stel pinne typ. Så stel har hon inte varit på länge men vi får jobba med det... 
 
Imorgon ska Feeri få vilodag. Jag behöver komma hem tidigare också för jag är såå trött just nu. Somnade på lektionen idag igen... Oups. Åhh, jag går till fyra imorgon också :( Kul.
 
Nu ska jag lägga mig så godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback