HÅRFÖRÄNDRING?

Jag har funderat ett tag om jag ska göra någon förändring med mitt hår. Just nu känns det bara tråkigt och slitet eftersom det är blonderat. Dock har jag en utväxt på kanske 1 dm men den syns inte så mycket eftersom jag är blond från början. Mina toppar känns slitna och tråkiga. Men jag klippte topparna för endast några veckor sedan... Jag är lite sugen på att klippa av en bit så det känns riktigt fräscht och så skulle jag vilja ha mer ombre, det är så sjukt snyggt! Men samtidigt vill jag inte ha utväxt... Och jag tycker att det är så fint med långt hår och jag vill spara ut men eftersom det är blonderat och slits så fort så när det har växt lite så måste jag klippa av det så det blir typ inte längre...Hjälp mig, vad tycker ni??
 
Det här håret är såå fint!
Det här är också fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback