TISDAG

Den här dagen började med att jag vaknade 18 min innan jag var tvungen att åka hemifrån... Sen precis när jag kommit in i skolan (20 min innan jag börjar) så går brandlarmet så då var det bara att gå ut igen... Hela fm hade vi inte original-läraren så hade ingenting att göra... Så gick brandlarmet igen vid 10 o då fick jag gå ut utan skor och det var svinkallt! Hade en lektion förut när jag gjorde en uppgift o lämnade in den. Nu har jag mentorstid och vi kollar på film... Slutar 15 så är hemma 16. Ikväll ska jag antingen tömköra Feeri eller rida henne på ett nytt bettlöst träns. Så ska Fargo longeras. Hemma sen så ska jag kolla på Hollywoodfruar om jag hinner och sen PH. 

I fredags i Norrköping så köpte jag snygga bling-boots till Feeri 😍
Kolla så fint hon hoppar 😍👌🏻




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback