DAGEN BL.A.

Jaha då. Gick upp 5.45 och duschade imorse, tog ett tidigare tåg så var i Norrköping 7.20. På fm åkte vi till en gård och stod och kollade på kossor i 2 timmar ute i regnet och blåsten... Vi gjorde en studie och det var verkligen roligt, inte. Hade sen sista lektionen som började 13.30. Jag gjorde klart mitt arbete och fick sluta tidigare så kom hem kl 16 vilket var skönt! Var så trött att jag tom somnade på tåget, det har jag aldrig gjort förut... Ikväll tog vi in hästarna och gav dem en ordentlig rykt! Sen fick de stå inne och äta ett tag innan de fick gå ut i en ny stor beteshage! På vägen hem från stallet så övningskörde jag lite också för första gången! Och jag måste ju erkänna att jag är en naturbegåvning ;)
 
Imorgon är det Skogslotten igen och vi ska hoppa imorgon... Tjohoo.. Gillar inte att hoppa nya hästar :( Det är bäst med Feeri <3 haha. Håller även fortfarande på att hitta en praktikplats som antagligen ska vara min lärlingsplats men det har gått lite segt men jag tror det börjar bli klart nu och jag tror det kommer bli grymt bra!! 
 
Och vet ni en annan sak... Mamma har en blogg (pin) och hon får mer kommentarer än jag får även fast hon har färre läsare än mig.... Ni är jättedåliga på att kommentera vilket är tråkigt! 
 
Och en sista sak som jag har velat skriva länge... Människor slutar aldrig förvåna mig..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback