HOPPNING, TÖMKÖRNING & LONGERING

Vi hoppade idag på skogslotten. Jag red en häst som heter Camber som jag inte har ridit nån gång innan. Det var lite roligt för hon har samma färg som Feeri och går i passgång ibland också, som Feeri. Hon var större än Feeri bara och inte lika galen ;) Vi red i typ 1,5 timme så man va typ död efteråt... Vi red fram hårt och länge så jag va fett trött efter det. Hoppade studs, ett räcke och en oxer. Jag fick inte fram henne för skänkeln riktigt så jag hoppade inte lika mycket som de andra men jag kände att jag var så trött också. Men det var roligt att rida henne och hon var riktigt fin när vi red fram! Jag vill rida henne på dressyren nästa gång! Hon var jätte mysig och söt ♥
 
I stallet så tömkörde jag Feeri och longerade Fargo och så har jag tränat mig själv också när vi kom hem från stallet så inatt kan jag sova gott. Imorgon ska jag vara på min nya praktikplats för första gången så det ska bli kul! På kvällen ska Niklas rida Feeri så får vi se hur det går... Hon har inte blivit riden på 1 vecka nu. 
 
Nu ska jag kolla på Chicago Fire innan jag ska sova! Godnatt.
 
Camber ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback