INTE MIN DAG

I måndags gick jag en promenad med Feeri. Igår red jag henne på banan. När jag skrittade fram på långa tyglar så snubblade hon så hon nästan gick ned på knä, om inte jag hade dragit upp huvudet så hade hon störtat. Jag fick typ hjärtstopp och sträckte halva kroppen. Resten av passet gick väl ganska bra. Idag tömkörde jag henne i 40 min i skritt och trav och det gick bra. Alltså jag vet att jag skrev för bara några dagar sedan att jag var så taggad att komma igång med Feeri men nu har jag bara tappat all inspiration helt. Känns jobbigt att rida... Och hon måste hoppa väldigt snart och det finns ingen annan som kan hoppa henne än jag... Men jag vet inte, tror mest jag är trött och brist på tid just nu. Idag är jag på jättedåligt humör och är frustrerad. Saker som krånglar och så försov jag mig imorse så jag missade tåget... Det är bara frustrerande. 
 
Ska nog sova snart. Är skogslotten som gäller imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback