-

I helgen har jag tänkt prova att rida Feeri och se hur det går, hon har ju vilat några veckor nu. Jag har longerat henne lite och jag tycker hon ser bättre ut. I helgen ska jag även tömköra 2 ponnisar. Imorgon ska jag hjälpa till på ponnyridning då jag ändå inte har något bättre för mig. Sen from nästa vecka ska jag ta hand om 3 hästar i en vecka utöver våra och Fargo ska på återbesök på Strömsholm också nästa vecka. Han har även fått en sjukdom som heter cushings för er som vill googla. Jag tycker det är så konstigt för varenda gång jag skadar mig så är det alltid på den vänstra halvan av min kropp. Alla ärr sitter på den sidan. Gör aldrig illa mig på höger sida vilket är konstigt tycker jag. Som för några dagar sen råkade jag bli sparkad på smalbenet, på vänster ben såklart. Så har jag fått lite ont i min armbåge som jag gjorde illa och fick sy för 4 år sedan, (vänster såklart). Tycker det där är så konstigt.
 
Haft en lite tung dag idag. Det suger verkligen när man måste gå skilda vägar från någon man verkligen tycker om...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback