SNÄLLA, SNÄLLA!

På bilden ser ni mig och min häst Feeri som jag snart har haft i 4,5 år. För mig är hon inte bara en häst, hon är min bästa vän. Den som får mig att gå upp på morgonen och kämpa. Hon har hjälpt mig ur en svår depression och hennes närvaro gör mig alltid glad. Hon är den mest värdefulla ägodel jag har. Jag skulle kunna skriva en hel bok om vad hon betyder för mig men som en summering så älskar jag henne så mycket som ord inte kan beskriva och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne.

Som en del vet så har jag haft problem med henne under en tid (några månader). Jag har provat precis ALLT för att det ska bli bättre. Foder, tillskott, massage, laser, ny utrustning osv. Men det hjälper inte. Jag mår dåligt för att jag inte kan fixa problemet och för att jag inte vet vad det är för fel på Feeri. Om hon har väldigt ont någonstans. Det enda alternativet som finns kvar är att åka till veterinären och kolla igenom henne. Mitt problem är att jag inte har råd med det då det kostar några tusenlappar. Och efter att våran andra häst har fått operera bort ena ögat i sommar så har det kostat väldigt mycket pengar.

Därför ber jag om Er hjälp, om ni skulle kunna tänka er att skänka en slant som hjälp så att vi kan åka med Feeri till veterinären. Det spelar ingen roll hur stor eller liten slant man vill skänka - varenda krona är en hjälp! Om man vill så kan man swisha till 0739854227.

Jag vill inte att min älskade vän ska gå runt och ha ont om hon nu har det... Jag vill så gärna komma tillbaka till dit vi var och att hon ska bete sig som hon brukar igen. Hon betyder allt för mig ❤️

Mvh Maja

 
 
 
 

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Så söt bild :)

2016-09-10 | 00:03:20
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg säger:

ush vad jobbigt. Jag saknar hästar och ridning så mkt men bristen på pengar och tid sätter stopp

2016-09-10 | 05:10:18
Bloggadress: http://mariaanderzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback