DAGENS HOPPNING

Jag fick rida Vulfa igen och det är jag glad för! Vi hoppade då bana idag på 7 hinder. 2 st två kombinationer och tre oxrar och ett titthinder. Banan låg på 70-80 cm och det gick riktigt bra! Vulfa är väldigt lång och hänger sig gärna i handen och river oftast hinderna men jag fick upp henne ganska bra och vi rev inte ett enda hinder!
 
Kommentarerna jag fick av Cathrine var att jag har en bra lätt sits, rundan var väldigt bra (hon sa även att Vulfa är en speciell häst att hoppa och hon river oftast), det enda jag skulle tänka på var att ta fram skänklarna i språnget och även när jag står i lätt sits.
 
- Jag är nöjd!
 
 
NU ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern och sedan sova, godnatt och sov sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback