one way or another

Igår  åkte vi till stallet efter lunch tror jag. Vi red på vallen. Jag red barbacka på Feeri på hackamoret. Jobbade henne i spåren i skritt och lite trav först, sen tog jag en galopp uppför backen. Det gick fort, haha Feeri blev jätteglad :D Och jag ramlade inte av! *stolt* Eftersom Feeri inte ens kan galoppera rent och alltid så galopperade jag barbacka och ramlade inte av. Sen kom jag till Jossa vid strax efter fyra typ. Vi bakade chokladmuffins, kollade melodifestivalen och två filmer, pratade osv. Idag vaknade vi vid tolv tror jag och sen åt vi frukost och snackade och sen kom mamma och hämtade mig vid halv tre och då åkte vi till stallet. Vi red barbacka en skrittur på ca 30-40 min, det gick bra och Feeri frustade många gånger och verkade nöjd! Sen red jag Cinderella barbacka runt stonas hage. Tog lite trav och galopp också vilket gick super bra! Hon var väldigt skön att rida barbacka på, bred och mjuk ;) Kom hem vid halv sex kanske, har duschat, ätit o kollat ponnyakuten. Om en halvtimme är det underemployed :) Sen ska jag antingen kolla film eller Pretty little liars (JOSSA) :p Imorgon börjar musikalveckorna, spännande! Mycket text att läsa idag, sorry! 
 
En bra helg helt enkelt med strålande väder, sol & blå himmel! <3

Kommentarer
Lina säger:

Hejsan! Nu har jag börjat med att göra bloggdesigner. Och jag skulle jätte gärna vilja göra flera. Så om just du är sugen på en ny fräsch design mejla mig på: [email protected]
Nu har jag även dagens blogg igång. Kika gärna in! http://linstro.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html#comment


Ha det så bra sålänge! :)

2013-02-25 | 20:17:54
Bloggadress: http://linstro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback