Smile

Min hals är helt fucked up, ibland försvinner rösten.. Nu ska jag dricka varma koppen och hoppas det kommer kännas bättre i halsen. Sen ska jag försöka plugga lite och skriva på min novell. Har prov i biologi imorgon och hemkunskap som vi inte hade förra veckan p.g.a NP så vore bra om jag går till skolan imorgon. Om det inte är värre så går det nog bra, får hålla tyst bara. 
 
 
Vissa dagar bryter jag ihop, jag är lika mänsklig som alla andra. Man måste få bryta ihop ibland för att kunna vara stark igen. Jag försöker. Ni ser mig på utsidan och dömmer mig efter den men INGEN vet hur jag ser ut på insidan, hur jag känner. Ja, jag erkänner att jag känner mig delad i tusen bitar, sprucken. Men för det så menar jag inte att jag tänker begå självmord om en minut. Jag menar att jag försöker, hela tiden. Bygger upp självförtroende varje dag. Sen kommer det någon och bryter ner det igen, då bryter jag ihop men jag ställer mig upp igen, ALLTID. Det är det viktigaste, att alltid försöka även när man vill ge upp. Believe in yourself and try!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback