OVER AND OUT

Tyvärr så hittade dem ingenting på Feeri idag igen på kliniken så veterinären gav upp och sa att han inte kan göra mer nu. Han skulle se om han kunde ordna så att vi får göra MR i Uppsala och det får vi reda på om en vecka. Annars om vi inte får göra MR så ska vi åka till en annan klinik, vet dock inte vilken... Annars har jag inte gjort mycket idag, åt tacos ikväll och det var såå gott! Nu ska jag kolla en film och sen sova. Är fortfarande helt slut i både kroppen och huvudet efter den här veckan. Imorgon blir det först stallet och sen hem och göra sig iordning för fest på kvällen. Jag ska rida Fargo imorgon också :)
 
Avslutar inlägget med en väldigt vacker bild tycker jag på en mycket vacker häst <3 R.I.P Hälge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback