MITT HJÄRTA

Idag tränade jag galoppfattningar med Feeri och hon var verkligen jätteduktig och tog galopp varenda gång!! Sen helt plötsligt blev hon jättehalt :( Jag hoppade av och vi kände på henne. Hon var svullen höger bak på insidan av hasen så jag gick och skrittade av henne och sen så smörjde jag henne med arnika. Nu på kvällen åkte vi till stallet igen för jag ville kolla till Feeri. Hon var nästan inte svullen alls men jag smörjde ändå med arnika igen. Jag gick med henne också för att se om det syndes något och hon gick stelt med det benet. Hon liksom böjde inte benet :( Stackars hjärtat :'( Jag hoppas verkligen att det "bara" är en överansträngning eller att hon sträckt sig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback