FIX & TRIX

Jag hann inte ens göra min redovisning igår för dem andra drog över på tiden och jag kunde inte redovisa efter skoltid för då skulle jag missa tåget osv. Så jag ska redovisa imorgon och har även förhör på 35 st biologibegrepp... Idag har vi kollat på "home alone" på engelskan, den är bra (har sett den förut). Sen hade vi matte och det gick bra. På fredag har vi julavslutning och slutar 11.30 och efter det ska jag och Irma gå på stan (i Norrköping alltså) och handla julklappar, mysigt!
 
I helgen blir det att städa och fixa inför nästa vecka då mormor och morfar kommer hit för att fira jul med oss. Såg nyss finalen av ph, grattis till Eric och Paow som vann! Nu ska jag kolla dagens julkalender och sen sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback