MINST 5 FRÅGOR FÖR SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Svar från frågestunden kommer endast om jag får minst 5 frågor så 4 till. Dagen har varit lite seg, trött och så. Feeri fick vila för först tänkte jag gå körslingan med henne men det spöregnade så kändes onödigt att både hon och jag skulle bli dyngsura. En tjej i stallet sa att jag får hjälpa till med hennes hästar och även hjälpa till och rida in en om jag vill. Det var roligt tycker jag och jag ska absout hjälpa till så mycket jag hinner!
 
Imorgon börjar jag 7.30 på trolldal och jag hoppas att jag slutar vid 3 som jag gjorde senast jag var där. När jag slutat så går jag till stallet och fixar åt våra hästar och så. Sen hem och ta det lugnt. Lördag är det stallet ungefär hela dagen och fest på kvällen då. Lääängtar! Godnatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback