SNAAART SÄNGEN

Hade ställt klockan på 10 idag men snoozade till 13.30, bra jobbat Maja! Gjorde inget speciellt på eftermiddagen. Åkte till stallet vid halv sex. Fixade boxarna och tog in alla hästarna. Åt när jag kom hem och cyklade sedan till gymmet. Var där i 1,5 timme med Matilda och vi körde ett as jobbigt benpass. Kom hem vid elva och då duschade jag och nu sitter jag här i soffan men ska alldeles strax gå och lägga mig och läsa. Imorgon måste jag gå upp 10 för annars kommer jag aldrig komma upp sen när skolan börjar!
 
Åh, nu började criminal minds så jag kanske kollar på det innan jag lägger mig... Imorgon ska jag cykla till stallet vid halv ett om det inte är is eller spöregnar eller så. För på eftermiddagen ska jag rida ut med Lida och hon ska visa mig en ny ridväg. Sen stannar jag i stallet och fixar åt båda hästarna och väntar tills mamma kommer och då tar vi in våra hästar och sen åker hem. Då ska jag sola och sen till Matilda för att äta, kolla film och så. Det blir en mysig dag imorgon.
 
Nu ska jag kolla tv och sen sova. Ni får en bild på mina trötta ben efter passet på gymmet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback