NO INTERNET

Hej bloggen, tyvärr funkar inte vårat internet hemma... Därför jag bloggar lite dåligt nu. Färgade håret igår, lite ljusare. Var ganska mörk i hårbotten men nu är det ljust o fint! Red Fargo idag, lite bommar och små hinder. Gick ganska bra. I slutet gick det inte alls bra som ni ser på videon. Men Fargo har inte hoppat sen i somras så det gick ändå helt okej. Imorgon är det veterinärbesök på schemat. Ska va i stallet 7.00. Får se vad de säger... Nervöst! 

Så himla tråkigt när internet inte funkar för då kan jag inte läsa alla bloggar på datorn eller kolla på swefilm och sånt :( ikväll ska jag ta det lugnt, kolla på tv och så. Ska försöka få någon att följa med mig att sola också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback