SÅ SUGEN

Kollade på "Ryttareliten" som gick på tv kl 20. Det var väldigt bra och mycket bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Tyvärr fick det mig väääldigt sugen på att köpa en fin dressyrhäst :( Så himla jobbigt det här.. Jag vill ju bli en jätteduktig dressyrryttare men det går inte riktigt med Feeri men jag vill absolut inte lämna tillbaka henne. Åh, det här är så jobbigt!! För hur ska man kunna bli bättre om man inte har en bra häst?
 
Nej, nu lämnar vi det där. Jag blir bara irriterad. På tal om irriterad så glömde jag ridgrejerna i stallet. Måste ha hjälm, handskar och väst imorgon.. Men vi har en gammal hjälm hemma och jag kan ta vantar som handskar och så får jag väl låna väst där om vi behöver använda det. Om vi ska tömköra så kommer jag dö av andnöd bara så ni vet. Vore mycket bättre om vi ska longera för då står man ju still ;) Så ska vi ha prov på hästfoder och det kommer gå skit. För jag har inte hunnit plugga alla delar än. Men jag har redan några grejer på E nivå i kursen så jag lär ju ändå inte få A i slutbetyg så whatever..
 
Äsch, kanske tar och sover istället för att plugga ihjäl mig... Då är jag iaf utsövd imorgon! Får ju se nåt positivt i det.
Btw så red jag Feeri barbacka en sväng ikväll och hon var en stjärna, superduper duktig! Min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback