MYCKET HÄST

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag måste sova. Var på Hööks i Norrköping idag och köpte äntligen regntäcket till Feeri och en ny grimma. Täcket och grimman passade superbra och blev så fint på Feeri! Annars har jag ryktat henne idag och gått en promenad. Kollade på VM finalen och det var synd att Roffe inte hade turen med sig idag, han är ju så otroligt duktig. Han är lätt värd en medalj ju! På kvällen var det stallmöte och sen har jag inte gjort någonting mer. Nu ska jag kolla ett avsnitt av pll och sen måste jag sova.
 
Ska åka tåg 6.50 imorgon för jag ska hoppa i första gruppen kl 9 så jag måste komma tidigare för att göra iordning hästen. Jag ska rida Miss Li som jag red senast på Åby, även den enda hästen jag ridit där. Känns lite läskigt att hoppa en häst som man bara ridit 1 gång men med tanke på de som hoppade VM finalen idag och skulle rida nya hästar för första gången och hoppa 155 cm så behöver jag nog inte vara så nervös ;) Vet ej om vi ska hoppa för Lotta imorgon eller inte, vet inte om hon skulle hinna hem från VM men vi ska iaf hoppa för henne på tisdag!
 
Klockan ringer 5.50 imorgon... kill me now
 
Feeri i nya grejerna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback