BLANDAT

Nu skriver jag bara lite kort för jag är trött. Skolan gick bra och jag tror att jag fick mycket gjort. Kom till stallet vid kl sex, fixade boxen och sen red jag Feeri. Skrittade en liten stund.och det var andra hästar där som travade och så så Feeri blev lite upprörd och sparkade lite men hon måste ju vänja sig så det var också bra träning. Efter att jag ridit henne så fick hon gå in och så longerade jag Fargo. Först fick han springa och göra av med energi och sen spände vi in honom och så fick han jobba lite. Kom hem från stallet kl 21 och sen dess har jag ätit mackor, kollat på tv och nyss lyssnade jag på Zara Larsson som pratade i 49 minuter. Men nu ska jag kolla ett avsnitt av PLL och sen sova. Imorgon är det sista skoldagen innan Göteborg, tjoho! 
 
Imorgon blir det att fixa inför torsdag mest. Först är det skolan och sen stallet. Ska fixa Feeris box, packa extra påsar till torsdag och fixa extra mat och så. Även lägga in nytt spån och mocka hagen. Sen borsta henne och tömköra eller gå med henne. Sen åka och handla lite och sen hem. 
 
Btw, så fick jag reda på att det kommer fler filmer efter "50 shades of Grey" så nu har filmen klarnat lite i mitt huvud så jag tyckte att den var bra! *trög
 
 Här får ni lyssna på bästa låten just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback