FINA HÄSTARNA

Tömkörde Feeri idag och hon var betydligt lugnare än igår så jag kunde köra själv hela tiden. Hon var duktig och det gick bra. När jag var färdig med Feeri så släppte jag ut henne och hämtade in Fargo. Medan jag ryktade honom så upptäckte jag att han hade fått ett balltramp på vänster fram :/ Som tur var så satt det högt upp och var inte så djupt. Han har antagligen trampat på sig själv med en brodd från bakhoven. Lätt hänt så som han rejsar i sin hage. Han galopperar runt och hoppar över stenarna haha. Bra att han motionerar sig själv! ;) 
 
Imorgon ska jag klippa Elliot. Sen på kvällen blir det stallet och fixa boxen och borsta Feeri. Imorgon ska hon vila. Så får vi kolla hur Fargos balltramp ser ut. Alltså jag längtar ihjäl mig till onsdag då jag ska rida Feeri! Jag har bestämt all utrustning hon ska ha och så... Jag tror att jag har bestämt mig för att rida på det tredelade bettet. Ohh I'm sooo excited!
 
Nu ska jag kolla på antingen PLL eller TVD innan det är ridsport kl 23.30! Hade gött.
 
Kärlek <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback