IMORGON GÄLLER DET

Idag tömkörde jag Feeri för att känna lite på henne innan imorgon. Hon kändes lugn och lyssnade bra så det känns bra inför imorgon! Det känns som att vi har bra odds iaf. Jag hoppas verkligen innerligt att hon är bra nu... Hon har inte varit varm eller svullen på väldigt länge eller haltat. Vi åker till stallet vid lunch och gör boxarna först och sen ska jag rida... Tar på mig säkerhetsvästen ifall hon är helt galen ;) Asså jag har varit nervös heeela dagen... Ni vet när det känns som man har fjärilar i magen typ.. Eller när man ska tävla eller skriva ett prov.. Så känner jag. Men samtidigt är jag sjuuukt laddad och spänd! Men ska kolla ett avsnitt av pll nu och sen sova.
 
Jag hör av mig imorgon om hur det har gått. Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att hon är frisk nu.... Dör av nervositet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback