INTE LÅNGT KVAR

Gick i skolan i 1,5 timme idag, vi hade "Realkampen" som var olika grenar man tävlade mot varandra, inte så kul.. Gick och köpte mat innan jag åkte hem och va hemma till kl 13. Åt, tog det lugnt och sen åkte vi till stallet. Började med att rida. Skrittade ut en bit först och sen red på banan. Skrittade mycket och ställde, böjde. Sen skulle jag bara trava lite men Feeri verkade ha glömt bort hur man travar då hon bara trippa/passgång/tölta... Så tog ett tag innan hon travade normalt... Så hon blev väldigt svettig ändå då vi inte riktigt var överens. Hon va så himla stark i munnen också i traven och ibland i skritten men det sitter ju tydligen i bogarna och jag förstår inte riktigt det där helt ärligt. Hur fan vet man om hästen skjuter ut bogen liksom? Fattar inte...
 
Imorgon börjar jag 9.30, vi ska äta frukost, städa och spela brännboll tror jag (?). Vet inte riktigt när jag slutar, 13, 14? När jag kommer hem ska jag gå på stan med mamma och se om jag hittar nåt lite finare att ha på avslutningen på torsdag. Så är det stallet på kvällen och så vill jag även hinna sola någon gång under morgondagen... Ska rida ut imorgon och så är detstallmöte också.
 
På torsdag går jag 10-11.30 typ. Sen åker Matilda och jag till Söderköping och äter glass på Smultronstället! Feeri får vila på torsdag och så hoppträning på fredag :) Sen har jag SOMMARLOV i typ 9 veckor! Åhhhhh, så underbart!!!! Har en del smaskiga saker som händer på lovet men det kommer i ett annat inlägg ;)
 
#2dagar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback