NÄST SISTA DAGEN

Hann med allt jag skulle idag. Skola, stan, stallet, stallmöte, rida, sola, duscha och måla naglarna. Men det har varit fullt upp. Kom hem kl 12 vilket var sköönt. Gick på stan och köpte en enkel klänning till imorgon, åkte till stallet. Fixade boxen, stallmöte och sen red vi ut. Jag red Feeri och hade Fargo som handhäst och mamma och Johanna körde Bellman framför i skritt och trav! Fargo var supersnäll och Feeri var taggad som vanligt ;) Sen hem strax innan kl 20 och äta och sen iväg och sola. Längesen jag solade senast så det var skönt! 
 
Imorgon är det avslutning 10-11.30. Så blir jag hämtad i norrköping och så åker vi till söderköping och äter glass. Sen hem, stallet och kanske bio på kvällen om jag hinner. Så är det SOMMARLOV!!! Fatta att jag är ledig i 9 veckor och 3 dagar... Ska bli sååå skönt!
 
Nu ska jag kolla PLL om det kommit ut innan det är sovdags. Godnatt ♥
 
Visst är vi söta, jag och Fargo sommaren 2012? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback