UTERITT PÅ WANDAL

Vi red ut idag och jag red Wandal. Vi red på ängar, stigar, grusvägar och asfalt (även över några broar). Wandal var lite tittig och en gång när vi galopperade så sparkade han bakut så jag höll på och ramla av men det gjorde jag inte! Vissa stigar var lite obehagliga för dem var så steniga och lite brant på vissa ställen. Sen så red vi upp på toppen av yxbacken och fy fan vad högt det var... Jag var livrädd. Jag är så himla höjdrädd så det var inte kul. Uteritten var inte så rolig, mest obehaglig.  + att han är ju ca 180cm hög så var ju tvungen att lägga mig på halsen en del gånger för att inte få grenar i huvudet..
 
Jag och Wandal står näst längst till vänster. Jag har västen under tröjan så ser lite extra tjock ut ;) Ser ni hur högt det är?!
 
Nu ska jag kolla Gossip Girl tills mamma kommer hem. Fixa boxen i stallet och promenera Feeri. Sen ska jag skicka iväg 2 st paket med saker som jag sålt. Sen lugnt hela kvällen och börjar kl 10 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback