TAGGAD

I torsdags skrittade jag körslingan med Feeri och sen jobbade henne lite i skritt på banan och hon kändes ganska fina, lite stel i vänstersidan men annars fin! Idag fick båda hästarna vila då det regnade och dem ville gå in och äta ;) Jag kollade på lite hoppträningar. Imorgon ska jag faktiskt hoppträna båda hästarna för Niklas! Feeris första hoppning sen i somras... Det kommer gå undan säger jag bara! Hon kommer va såå övertaggad men det ska bli riktigt kul!! Och så ska jag hoppa Fargo som också ska bli kul! Jag hoppas att han är sitt lugna, fina jag som han är nuförtiden. Feeri ska såklart inte hoppa några höjder och ta det lugnt men det är bra att komma igång lite. Hoppas inte det spöregnar bara för det blir inte så kul... Senast jag red i regn så fick Feeri damp..
 
Jag utvärderar imorgon! Nu ska jag kolla på hoppning på tv och tagga upp lite inför imorgon :)
 
Kan inte sluta älska denna bilden och hästen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback