23:39

Igår blev det promenad/backträning för hästarna. Vi gick ett varv runt körslingan och sen borstade jag Feeri. Idag när vi skulle till stallet så började det såklart att regna och va trist väder så hästarna fick vila. Så imorgon måste Feeri jobba igen. Vi får se om det blir ridning eller tömkörning. Idag har jag varit ledig så jag har inte åstadkommit så mycket. Jag är ledig imorgon med men jag ska faktiskt till skolan på fm ändå. Jag behöver hjälp med en historia-uppgift. Men kommer hem till lunch! Så blir det stallet på kvällen som vanligt.
 
Visst är det härligt när man kommer ihåg gamla låtar och artister som man brukade lyssna på? Man kommer ihåg massor av minnen, både bra och dåliga. Just nu sitter jag och lyssnar på Kylie Minogue som jag älskade förut! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback