INTE EN LUGN STUND

Skolan gick ganska segt idag. Fick inte så mycket gjort. När jag kom hem från skolan så lagade jag mat och så åt vi innan vi åkte till stallet. Kom till stallet efter kl 18... Fixade boxarna först och sen red jag Feeri. Det gick ganska bra. Hon var mjukare i högersidan i skritten idag. I traven jobbade jag med lite övergångar och det gick bra i vänstervarv men när man kommer till höger så tycker hon det är jobbigt och protesterar. Det gick lite bättre i slutet iaf. Kom hem från stallet vid 21 och då gick vi en sväng med hundarna och sen har jag diskat och nu ska jag lägga mig och läsa. Stressig dag som gått i ett enda sen imorse... Imorgon är det ridning och löshoppning (tror jag) på skogslotten! 
 
Selfie från idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback