VÅGA SLÄPPA TAGET

På fm red vi dressyr i ca 1 timme och jag red samma häst som förra gången. Det gick inte lika bra idag men det gick inte dåligt heller. Men det gick mer uppåt än framåt. Men det gick ganska bra ett tag! På em löshoppade vi 3 st hästar och det var intressant. Sen började vi planera en julshow som vi ska ha om ca 1 månad och det kommer bli riktigt bra tror jag! Ikväll i stallet så var hästarna inne när vi kom dit för det har ju varit riktigt tråkigt väder hela dagen, regn. Så vi fixade bara boxarna och borstade hästarna så behövde de inte gå ut i regnet mer idag. En sak som har varit roligt idag är att Danny Saucedo har släppt sitt nya album som är sjuuukt bra! Lyssna på det om ni inte redan gjort det :)
 
Imorgon är det praktik och sen är det äntligen HELG!! Sjuuukt trött är jag så behöver vila upp mig lite. Sovdags nu också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback