22:33

Sitter just nu och kollar lite på MTV EMA. Kollar mest på alla uppträdanden. Så är ju Justin Bieber med också så honom vill jag ju kolla på... När det är slut så tänkte jag kolla på en film innan jag ska sova.
 
Jag red Feeri en liten stund idag i skritt. Det gick bra men hon var väldigt spänd och pigg. Hon biter tag i bettet mycket, därför jag brukar försöka rida på bettlöst men vågade inte det idag när jag inte ridit henne på 2 veckor. Men jag ska nog rida henne lite igen imorgon och då på bettlöst. Annars så har jag gått runt och snorat idag, haha. Jag tyckte nyss att jag var förkyld... 
 
Imorgon ska jag iaf försöka skriva klart en inlämningsuppgift så jag inte behöver tänka mer på den sen. Annars så blir det stallet som vanligt och sen ta det lugnt. Försöka bli frisk. 
 
Feeri idag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback