KVÄLLEN IGÅR

Igår hämtade Matilda mig vid 20 typ och så åkte vi hem till henne och jag hjälpte henne att göra sig iordning. Sen åkte vi till Norrköping och först stannade vi på Max och åt. Det var gott! Sen åkte vi till puls. När vi kom dit så var det typ inga andra där och det kom inte så mycket folk senare heller... Så det var lite tråkigt. Sen kom Danny (45 min sent...) och uppträdde och det var bra! Han sjunger så himla bra live. Men jag irriterar mig på att man är så sen när det är sagt en viss tid... Visst, typ 10 min är väl ok men 45 min..! Det känns lite respektlöst. Bara en grej jag stör mig på men det är ju ofta så med artister. Typ att det är "coolt att va sen" eller nåt. Men vi stannade en stund efter Danny och åkte väl hem vid 2.15 tror jag. Asså hela grejen med att "gå ut" var inte riktigt som jag hade tänkt mig... Det var inte lika roligt. Men det blir nog roligare med typ stundentfester och så. 
 
Idag sov jag ganska länge. Sen tog jag det lugnt ett tag innan vi åkte till stallet. Fixade boxarna, ryktade Feeri och mamma red Fargo. Nu ska jag ta det lugnt och kolla serie!
 
När Danny uppträdde igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback