PLUGGA, PLUGGA

Jag skulle ha bloggat igår men jag somnade 19.30 så det blev inget med de... Men innan jag somnade så var jag först i skolan. Gjorde klart och lämnade in en uppgift. Sen kom jag hem kl 13, åkte till stallet på em. Gick en promenad med hästarna och tog lite kort. Kom hem vid 16 tror jag. Då tränade jag, duschade och åt. Hann sen plugga en liten stund innan jag somnade. 
 
Idag kom jag hem kl 16 från skolan. Va i stallet, longerade Fargo. Kom hem vid 18.30 kanske. Sen dess har jag mest pluggat inför morgondagens prov i djurens biologi. Jag ska plugga en liten stund till innan jag ger mig. Imorgon går jag till kl 16... Måste plugga till hästkunskapsprov då som jag har på torsdag... Man ska kunna massa saker....
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback