UTERITT

Skulle ju ha ridit Feeri på banan men det blev en lång uteritt med 3 andra i stallet istället. Det var mysigt och jättebra träning för Feeri. Vi red på grusvägar, gräs och långa stigar med rötter, stenar osv som Feeri verkligen behöver gå på. Hon är ju så snubblig så det är bra träning så hon får lyfta på fötterna! Det blev även 2 st travsträckor och det tyckte hon var roligt. Hon ver genomsvettig när vi kom tillbaka så jag fick svampa av henne lite. Vi red i ca 1,5 h. Sen när jag släppte ut hästarna i hagen så rullade hon sig direkt och sen galopperade hon iväg till den största delen av hagen med mycket gräs. Hon verkade nöjd iaf!
 
Nu ska jag duscha och göra mig iordning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback