SENASTE PASSEN

I fredags red Niklas Feeri och då var det inget konstigt och hon snubblade inte någonting. I lördags så skrittade jag körslingan själv med henne. Hon var lite pigg men annars var det inget konstigt. Igår så red jag henne lite på banan i skritt och lite trav. Helt ärligt så var jag skitnervös hela tiden att hon skulle snubbla men hon snubblade inte en enda gång. Idag skulle vi raka båda hästarna. Jag har aldrig rakat Feeri förut så det var spännande. Feeri tyckte det var lite obehagligt men alltså det syntes inte ens att jag har rakat henne... Hon har så lite päls så det gjorde liksom ingen skillnad, fett tråkigt ju. Hon ÄR iaf rakad på halsen på båda sidor men det syns inte alls... Men Fargo helklippte vi förutom ben, huvud och under sadeln och han var SÅ snäll! Förra året var första gången vi rakade honom och då fick vi stå och muta honom med morötter. Idag stod han helt stilla och sov typ. Så duktig! Det syntes skillnad på honom iaf ;)
 
Jag får se vad jag gör med Feeri imorgon, har inte bestämt nåt än. Imorgon har jag skolfoto så måste gå upp ännu tidigare än vanligt... Det var väl det jag hade att skriva just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback