TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Jag hade kunnat legat i sängen hela dagen sista dagen på lovet (idag alltså) och det hade varit väldigt skönt kan jag erkänna men jag har varit effektiv istället så jag kanske kan somna skapligt sen ;) På fm var vi i stallet och fixade boxarna och så red jag Feeri. Blev ett skrittpass idag för mamma red Fargo samtidigt och hon ville ta det lugnt. Men vi red på banan i ganska mycket kramsnö så det var nog ändå lite jobbigt för hästarna. Feeri jobbade på i väldigt fin form och frustade många gånger. Igår fick hon springa på lina och då körde hon faktiskt mest galopp vilket förvånade mig lite men det gjorde hon bra. Iaf, tillbaka till idag. Efter stallet så gick jag en pw på nästan 5 km. Sen har jag städat mitt rum och lite annat i lägenheten och så har jag tränat lite, varit ute med hundar och duschat. Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Kolla några avsnitt av en serie och kanske hinner kolla en film innan jag ska läsa lite i min bok...
 
Imorgon är det ju skola igen och vanliga rutiner. Skönt men ändå inte. Jag vet inte hur jag ska komma upp 5.30 imorgon alltså... Största utmaningen tror jag, haha! Tur att måndagar är så korta dagar (slutar 11.15) så då hinner jag sova lite på em ;) Det tråkigaste är ju att det är mörkt när man är i stallet på kvällarna. Men det har jag ju alltid överlevt än så länge så det går nog bra nu också. Imorgon är det 5 månader kvar tills jag tar studenten... (Har haft Feeri i 3 år och 8 månader imorgon också!) 
 
Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback