DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN HAR TÄNKT SIG

Då sitter man här nu igen då nästan en hel månad senare och med lite mer tyngd på hjärtat denna gång. Jag tycker att det som har hänt i Manchester är så fruktansvärt. Och att man väljer en plats där det är mest ungdomar och barn????? På en plats dit man går för att ha roligt och se sin idol.. Det går inte att förklara med ord hur man känner. Det är hemskt. Det känns som att världen blir värre och värre tyvärr. Mina tankar går till de drabbade i Manchester ♥
 

Imorgon skulle jag & Feeri ha åkt på pay and jump och hoppat vilket jag såg fram emot jättemycket men tyvärr så blev den inställd :( Verkligen supertråkigt då vi aldrig åker iväg någonstans eller "gör något" och så anmäler vi oss och så blir den inställd... Det kanske inte var "meant to be". Jag vet att en pay and jump inte är en stor sak för många men för oss är det de. Jag har tränat henne inför det i över en månad och funderat fram och tillbaka och förberett oss men nu blir det ju inte av. Det kändes lite som ett sista äventyr på vår resa så vi får se hur det blir med det nu. Det har varit kul att ha ett mål att träna för som vi har gjort nu.
 
Men det går sådär som vanligt med Feeri. Nån gång då och då går det hur bra som helst men sen är vi på ruta ett igen. Hon har ju lite "ticks" typ med huvudet som hon har haft men det blir bara värre och värre. Hon kastar med huvudet och ibland så grovt så hon lyfter med frambenen. Vissa dagar kan hon inte ens skritta normalt... Men sen senast jag hoppade henne så var hon helt otrolig och hoppade som jag vet inte vad! På ett bra sätt alltså. Så ja, man känner sig rätt kluven som vanligt. Men jag känner att jag inte satsar så seriöst på henne utan mest att vi ska ha roligt och rida ut i skogen och så. Vi kommer nog aldrig komma längre med ridningen i vilket fall tyvärr. Det känns som att det är dags att acceptera det nu. 
 
Nu ska jag antingen titta på nån serie eller film innan det är dags att sova och imorgon ska jag njuta av en ledig dag. Godnatt till er som läser och ta hand om varandra ♥
 
Ni kan gå in och titta HÄR om ni vill se något magiskt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback