sunday

Söndag idag då, har hemstudiedag imorgon vilket betyder att jag är ledig från skolan. Har ganska mycket jag måste göra i skolarbete väg, men det gör jag imorgon för jag bestämde att helgen skulle bli ledig och att jag kan göra vad jag vill. Tog sovmorgon idag och gick upp vid tolv. Duschade och har ätit frukost nyss. Kollar på scooby doo på tv. Om en stund så ska jag och mamma åka till stallet. Ska rida en sväng i djup snö :) Red i en och en halvtimme igår, barbacka vilket var jättemysigt men väldigt kallt om benen sista vägen. Tänker rida barbacka idag också för det är så mysigt! Efter stallet åker vi till öb en sväng för att köpa bl.a spån så jag kan städa hos mina kaniner idag och sen ska jag även städa mitt rum. Sola ska jag göra idag också, gud så skönt! Efter allt jag ska göra idag så är jag ledig, typ ikväll då ;) 
 
Åhhh vad snygg Zac Efron är! Nej men nu vill jag kolla klart på filmen och sen göra mig i ordning! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback