crying out your name

Mitt humör är konstigt.. Ibland så känns allting helt okej men nästa dag så vill jag bara ta självmord. Förresten så undrar jag om det bara är jag som känner så eller om det finns fler i världen? Äsch, ingen bryr sig o inte jag heller ;) Dessutom så har jag inte fått en enda fråga på frågestunden så fråga nu eller så struntar vi i det! 
 
Idag är jag glad, känns bra. Alltså allt känns inte bra men jag känner mig nästan alltid deppig annars men inte just nu, skönt. Så det blir iaf inget självmord idag! Skönt va? ;) Fast vissa skulle nog tycka det men jag har insett en sak. Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Om jag själv är nöjd så fuck it! Jag bryr mig inte. Gilla mig som jag är eller inte liksom. Ditt val, inte mitt :D En till sak har jag lärt mig under mina år. Att jag aldrig ska fästa mig vid bara en person och bara leva för den personen heeeela tiden för jag gjorde nämligen det i 2,5 år och sen när den personen svek mig så fick jag panik. Inte bra, jag är mer självständig nu och det gillar jag. Egentligen så är nog mitt liv helt okej faktiskt. Jag har ju en underbar häst & familj. Några BRA vänner och familjens andra djur <3 Dom betyder mest för mig.
 
Om jag sedan ser ut och känner mig som jag vill så är jag lycklig. Jag orkar faktiskt inte bry mig om vad andra tycker om mig sålänge jag är nöjd med mig själv. Varför skulle jag bry mig när inte dom gör det? Nej, fuck dom. Om dom inte vill ha med mig och göra så vill inte jag ha med dom att göra heller.
 
Jag känner mig som en ny människa idag, coolt :D Detta inlägget är helt flum och fattar ni inte eller tycker att jag är konstig så varsågoda att tycka det. Om du inte gillar min blogg så läs den inte! Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback