ON MY WAY TO THE TOP

Hade kemiprov idag, kändes helt ok då hela det kapitlet som vi jobbat med har varit helt rörigt och konstigt. Hoppas i alla fall på E. Fick reda på svar på matteprovet som vi hade i fredags, A-delen och jag fick 17/20 så är jättenöjd! Idag har jag lämnat in historia och religon läxorna för denna vecka ( och även historian för nästa vecka ) och det är skönt. Idag ska jag göra engelska till imorgon och sen är det färdigpluggat i stort sett för denna veckan! Kanske börjar lite smått och plugga till sexualkunskaps prov som jag ska ha nästa fredag, men det blir i helgen i så fall.
 
Ja, ni kanske förstår att jag har ganska mycket plugg hela tiden, men går ju trotts allt i nian så då är det mycket  plugg. Slutspurten ju innan gymnasiet så nu satsar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback