Dagen osv

Va i stallet strax innan tolv. Fixade Feeri och så. Red iväg till Harbacken, red lektion i 45 minuter. Mycket volter och ställa & böja. Inslag av galopp också eftersom Feeri hade så himla mycket överskottsenergi. Lektionen var jätterolig men gick skit fort :( Feeri var lite stel i höger sida av halsen så ska göra lite strech övningar nu i veckan så hon förhoppningsvis blir lite mjukare! Tog en lång galopp på vägen hem och det var jättekul :D När vi kom tillbaka till stallet så var Feeri jättesvettig så hon fick en dusch. Tog även schampoo på insidan av bakbenen och i svansen för hon hade lite intorkad brunst där.. Sen fick hon mat och hon rullade sig i boxen och sen även i hagen, så söt så! På fredag kanske jag ska rida lektion igen innan vi flyttar. Flyttar ju på lördag...
 
Idag är det bara en dag kvar tills jag ska få se den bästa människan i hela världen, Justin ♥ Han kom till Sverige idag!! Kan ni fatta att Justin Bieber är i Sverige just nu liksom?! :o Nu ska jag sova lite, är as trött och sen kolla ponnyakuten och sen duscha. Sen lägga mig i sängen och läsa engelska bok. Imorgon hämtar mamma mig från skolan när jag slutar 13.40 och då drar vi till stallet. Antingen skrittar vi en liten sväng efter det jobbiga passet idag eller så går vi nog en promenad, vi får se! Sen hem och fixa sig för utvecklingssamtal 17.00. Sen är det tisdag! :D Jippi! 
 
Alltså jag funderar på vad ni tycker om min blogg.. Jag skriver ju mest bara om min vardag liksom. Vet inte vad jag annars ska skriva..? Är ni nöjda som det är eller vill ni att jag ska börja skriva något annat typ? Kommentera isf! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback