Just give me a reason

 
 
Riktigt bra låt som jag tycker att ni ska ta och lyssna på! Min syster har spelat den ett tag och nu har jag börjat att lyssna på den men den är BRA! 
 
Klockan står på 10.00 imorgon då jag ska cykla till gymmet för att träffa syster där. Sen blir det stallet och rida om det inte regnar jättemycket och sen ta det lugnt ett tag. Matilda slutar jobba 22 så då drar jag dit! Kommer hem senast söndag lunch för då måste jag börja fixa Feeri inför lektionen! Hon ska ha svarta lindor bak, blått schabrak och blå huva som matchar! Gölligt :* Sen kommer nog söndagen gå fort och likaså måndag hoppas jag!!
 
Ligger i min säng med datorn och Molly i knät. Nu ska jag läsa lite i engelska boken innan jag ska sova.. Natti gullisar ♥
 
 
Fina Fargo står för bilderna i detta inlägget! (Mammas häst♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback