TAGGAD

HELG! Skönt! Idag ska jag bara ta det lugnt, inte alls göra något speciellt, bara slappa liksom. Tror mamma och jag ska åka och handla lite på maxi och så ska jag tvinga henne att vi äter tacos för nu var det faktiskt längesen! Kolla let's dance ikväll. Ska läsa några kapitel i engelska boken under helgen också. Imorgon ska vi till stallet och rida. Sen träffa bästa syster och gymma och sen sover jag hos henne och sedan på söndag ska jag rida lektion! På måndag är det kort skoldag så då ska mamma och jag rida. Sen är det utvecklingssamtal kl. 17 och sen va måndagen slut typ! Sen kommer äntligen, äntligen tisdag!!! En halv skoldag och sen drar jag, Amanda & Emilia till stockholm för att kolla på Justin Bieber! ♥ Såå bäst det kommer bli! 
 
Nu ska jag kolla på tv, kanske hörs ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback