FULL FART

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket :/ Skolan började ju i måndags, började ett och kom hem fyra. Idag ringde klockan 5.30 för attt hinna fixa sig innan tåget går 7.22. Skulle ha slutat tre egentligen men fick sluta tidigare så jag hann med 14.36 tåget så jag var hemma tre vilket var skönt! Riktigt trött när jag kom hem så tog en powernap. Åkte en sväng till hästarna och handlade på hemvägen. Har duschat och suttit i soffan en timme nu. 
 
Imorgon står klockan på 6.00. Tåget går 7.22 och sen ska jag åka spårvagn till Hageby så det är nytt som jag måste lära mig. Sedan gå från Hageby till Hageby ridskola. Vi ska nämnligen vara där hela dagen till klockan tre. Fixa i stallet, rida lektion och teori tror jag det blir! Vi ska rida iaf och det ska bli sjuuuukt roligt! Har inte ridit ridskolehästar på jättelänge! 
 
Min klass heter NBHH1 (NaturBruk HästHållning 1). Vi är ca 25 stycken. 2 killar och resten tjejer! Ungefär halva klassen går inriktning häst och halva går djurpark så träffar bara häst personerna i klassen imorgon alltså ;) Idag tränade vi namn och fick lära känna varandra lite bättre. Alla verkar väldigt trevliga och snälla och fina är alla också! Det är många som kommer utifrån typ Uppsala, Skåne, Småland, Stockholm. Några bor på elevhem i Norrköping. Jag trodde att jag skulle bli den enda som kom utifrån men så var det inte! Så det är iaf inte bara jag som inte hittar i Norrköping! ;) 
 
Nu MÅSTE jag verkligen sova så vi får se om jag hinner skriva imorgon!
 
Mathilda och jag ....hahah *oseriösa miner*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback