HAPPY?

Live in the Moment ∞† | via Tumblr
 
Fixat både bankkort och ID idag. Gått långpromenad med hundarna och ridit Feeri. Solat också. Imorgon ska jag gymma och rida Feeri. Ta det lugnt och bara njuta av de sista sommarlovsdagarna. På lördag ska mamma och jag till Norrköping för lite shopping, kolla runt bland kläder och jag ska kolla efter The Key på kicks. Ska även fixa tågkort till måndag. På söndag ska vi rida 1 mil. 
 
Det känns faktiskt väldigt bra och spännande inför måndag. (skolstart) Ny stad, ny klass, ny skola osv. Förut var jag bara jätte nervös och mådde dåligt men nu känns det bra vilket är roligt. 
 
Idag tänker jag vara uppe lääänge bara för att jag kan. Känna mig ledig och bara va.
 
INSTAGRAM: NOREEEA
 

Kommentarer
Friskey säger:

Vilken underbart fin bild! :)

2013-08-18 | 11:36:13
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback