VULFA

Dagen började lite sådär... Åkte tåg och sen skulle jag åka spårvagn för första gången själv till Hageby. Jag tog fel spårvagn såklart... Alla sa att jag skulle ta tvåan så då gjorde jag det men de gick tydligen åt olika riktningar. Så jag kom ca 20 minuter försent men jag hittade iaf till slut. Jag red ett sto som heter Vulfa och hon var typ 175 cm hög, skit stor jämfört med Feeri ;) Vi red i alla gångarter och det var superkul! Har ju inte galopperat på hur länge som helst! 
 
Resten av dagen var också rolig såklart :) Sen när spårvagnen kom till resecentrum så såg jag att mitt tåg stod på perrongen men jag sprang hela vägen så jag hann med det som tur va! Annars hade jag fått vänta en timme och det palla jag inte. För en stund sen så åt jag varmamackor och kollade nya Pretty Little Liars avsnittet :) Nu ska vi åka till stallet och rida en liten sväng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback