GLAD HÄST

Idag red vi barbacka och lekte lekar. Jag red Vulfa. I början var jag lite nervös för hon är ju ca 1,75 cm hög och skumpig och sådär. Men jag kom upp lätt och det kändes bra. Vi red fram i alla gångarter och sen började vi med lekarna. Vi var i två lag. Vi körde typ slalom till andra sidan långsidan, runda en kon och sen slalom tillbaka. Eller så fort som möjligt dit, ta ett spö och fort tillbaka. Jag var ganska lugn för Cissi sa att Vulfa inte bockar eller stegrar och så. Efter att vi kört några vändor i racegalopp så förstod Vulfa att det faktiskt var roligt att leka så när jag skulle köra galopp så började hon bocka, haha. Sitta barbacka på en häst över 1,70 cm som bockar + att hon har spetsig manke.. Det var kul! Nej men jag tänkte mest, "hallå, Vulfa vart tog du vägen?" haha. Det gick super och ingen ramlade av i mitt lag. Nu ska jag sova och jag längtar till imorgon kväll då jag ska träffa Mathilda och vi ska äta på stan och sen gå på bio, BelieveMovie!! Jag är sååå taggad, svär att jag kommer säkert gråta, haha! Idag såg jag något kort klipp när Justin sjöng och jag fick gåshud.. Älskar honom så mycket <3 Godnatt alla mina vänner och ovänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback